Security

Wetsvoorstel hormonale behandeling zede delinquent

Limburg
22 Supporters
Collection finished
  1. Launched 04/06/2022
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Pedofilie is geclassificeerd als een psychiatrische ziekte en de praktijk ervan leidt ertoe dat kinderen en pre-tieners rechtstreeks worden getroffen omdat het een uiterst relevante sociale kwestie is. Deze petitie heeft tot doel de ethiek van chemische castratie als een middel om pedofilie te vermijden, waarbij de drievoudige aard ervan wordt geoptimaliseerd: chemische castratie als straf, medische behandeling en wetenschappelijk experiment.

Pedofilie wordt als psychiatrische ziekte geclassificeerd, zonder kans op algehele genezing. Het huidige strafrecht is gebaseerd op verplichte psychiatrische behandeling. Door onderzoek en praktijkervaring weten we dat de kans op genezing nihil is. De zede delinquent vervalt in zijn oude patronen met catastrofale gevolgen voor de slachtoffers.

Gezien de feiten willen wij, de burgers, een passende straf voor veroordeelde zede delinquenten , namelijk chemische castratie, en nauwkeurig toezicht op vervolgbehandeling, ter voorkoming van jonge slachtoffers. Wij vragen dan ook aan de staat om de hormonale behandeling voor pedofielen te starten c.q uit te breiden.

Thank you for your support, Natasia Boom from Kerkrade