Representant Jens Oliver Wittbrodt

Uttalelse om kampanjen Das Freibad Langendreer darf nicht "baden" gehen!

AfD, sist redigert 10.02.2022

Jeg er enig/for det meste enig.
Jeg vil støtte et forslag i Stortinget hvis nok andre representanter slutter seg til.
Jeg støtter en offentlig høring i teknisk utvalg.
Jeg støtter en offentlig høring i Stortinget/plenum.

Die AfD-Ratsfraktion Bochum hat sich ganz klar für den Erhalt des Freibades ausgesprochen. Genau wie die Bezirksfraktion der AfD in der Bezirksvertretung Bochum-Ost. Leider hat sich die Mehrheit im Rat aber dagegen entschieden.

Das Bad hat eine immens wichtige Bedeutung für den Stadtteil Langendreer, besonders da die Wasserfläche im Freibad Werne im die Hälfte verkleinert wurde. Für uns und mich ist die Entscheidung der Koalition aus SPD und Grünen im Rat absolut nicht nachzuvollziehen!

Uttalelse om kampanjen Gerthe West: Stopp der Bebauungsplanung eines Grüngürtels in Bochum Gerthe/Hiltrop

AfD

sist skrevet til 28.03.2019
Ubesvart

Jens Oliver Wittbrodt
Politisk parti: AfD
brøkdel: AfD
Nyvalg: 2020
funksjon: Ratsmitglied
Rapporter feil i dataene

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå