Predstavnik Jens Oliver Wittbrodt

Izjava o peticiji Das Freibad Langendreer darf nicht "baden" gehen!

AfD, nazadnje urejeno 10. 02. 2022

Se strinjam/večinoma se strinjam.
Podprl bom predlog v parlamentu, če se bo pridružilo dovolj drugih predstavnikov.
Podpiram javno predstavitev v tehničnem odboru.
Podpiram javno predstavitev v parlamentu/plenarnem zasedanju.

Die AfD-Ratsfraktion Bochum hat sich ganz klar für den Erhalt des Freibades ausgesprochen. Genau wie die Bezirksfraktion der AfD in der Bezirksvertretung Bochum-Ost. Leider hat sich die Mehrheit im Rat aber dagegen entschieden.

Das Bad hat eine immens wichtige Bedeutung für den Stadtteil Langendreer, besonders da die Wasserfläche im Freibad Werne im die Hälfte verkleinert wurde. Für uns und mich ist die Entscheidung der Koalition aus SPD und Grünen im Rat absolut nicht nachzuvollziehen!

Izjava o peticiji Gerthe West: Stopp der Bebauungsplanung eines Grüngürtels in Bochum Gerthe/Hiltrop

AfD

nazadnje napisano 28. 03. 2019
še brez odgovora

Jens Oliver Wittbrodt
Politična stranka: AfD
ulomek: AfD
Nove volitve: 2020
funkcijo: Ratsmitglied
Prijavite napake v podatkih

Pomagajte okrepiti sodelovanje državljanov. Želimo, da bi bili vaši pomisleki slišani in hkrati ostali neodvisni.

Promovirajte zdaj