temsilci Petra Zais

Stadtrat İçinde Chemnitz - İstifa

Dilekçe hakkında görüş Erhalt der Chemnitzer Sprachheilschule "Ernst-Busch" Klasse 1 - 10

Bündnis 90/Die Grünen, en son 14.09.2017 tarihinde düzenlendi

Çekimserim..
Teknik Komite'de bir kamuoyu duruşmasından yanayım.

Für mich ist das Thema Sprachheilschule nicht einfach mit ja oder nein zu beantworten. Auf jeden Fall hätte ich mir bei der Durchsetzung der Inklusion eine deutlich längere Übergangszeit für die Sprachheilschule und eine offene und ehrliche Diskussion mit allen Akteuren gewünscht.

Dilekçe hakkında görüş Planung und Bau einer 50m Schwimmhalle für Bürger und Sport in Chemnitz

Bündnis 90/Die Grünen

en son 02.02.2017 tarihinde yazıldı
Henüz cevap yok

Dilekçe hakkında görüş Erhalt des Neefeparkes - Ansiedlung von Globus & Medimax

Bündnis 90/Die Grünen

en son 25.08.2016 tarihinde yazıldı
Henüz cevap yok

Petra Zais - İstifa
parti : Bündnis 90/Die Grünen
grup : Bündnis 90/Die Grünen
Sonraki seçim: 2024
Görev: stellv. Franktionsvorsitzende
Wikipedia: https://de.wikipedia.org/wiki/Petra Zais
websitesi: petra-zais.de
Verideki hataları bildir

Sivil katılımı güçlendirmek için yardımcı olun. Bağımsız kalırken endişelerinizi duyurmak istiyoruz.

Şimdi Bağış yap