Contra

Kas prieštarauja šiai peticijai?

Diese Hunde sind nicht ohne Grund auf der Liste der gefährlichen Hunde. Es gibt keinen vernünfigen Grund der es rechtfertigen würde, sich einen solchen Kampfhund zuzulegen. Ich bin sogar dafür die Steuern drastisch zu erhöhen. Oder noch besser. Die Haltung dieser Hunde soll komplett verboten werden. Ich bin prinzipiell ein Hundefreund. Aber sowas wie ein Rottweiler, Bullterrier, ... braucht kein Mensch.

šaltinis:

0.0

1 kontrargumentas
Parodykite kontrargumentus

Skelbdamas savo įrašą sutinku su naudojimo sąlygomis ir privatumo politika s openPetition . Bus pranešama apie įžeidimus, šmeižtą ir tikrovės neatitinkančius teiginius.

Padėkite stiprinti piliečių dalyvavimą. Norime, kad jūsų susirūpinimas būtų išgirstas išlikdami nepriklausomi.

Reklamuoti dabar