Pro

Hvorfor er petitionen værd at støtte?

Meinung

Von wegen Ruhe...wer schon mal neben einer Kirche gewohnt hat, und ständig die Kirchglocken und den schiefen gesang der Kirchenchöre ertragen musste, weiss wovon ich spreche, Wenn der Sonntag/Feiertag zur Erholung gedacht ist, warum kann ich dann nicht in Ruhe ( nach'm tanzen am Abend vorher) ausschlafen? Man könnte ja Anzeigen wegen Ruhebelästigung/Ruhestörung bei der Polizei einreichen. Soweit ich weiss, gibt es kein Recht auf Ruhestörung/Lärmbelästigung!

Kilde:

3.9

3 modargumenter
Vis modargumenter

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu