Contra

Vad talar emot namninsamlingen?

Na dann scheint ihr ja in Bremen genug Wohnraum zu haben, in den meisten Städten ist das nicht so. Die Menschen einfach in einem Hotel einzuquartieren geht gar nicht. Das Hotel gehört schließlich jemandem und derjenige muss damit einverstanden sein, andernfalls haben wir hier Zustände wie im Kommunissmus, aber wenn ihr das sol wollt...,vielleicht wird ja dann auch jemand in eurer Wohnung zwangseinquartiert!

Källa:

2.5

0 motargument
Svara med ett motargument

Genom att publicera mitt inlägg accepterar jag användarvillkoren och sekretesspolicy för openPetition . Förolämpningar, förtal och oriktiga faktiska anklagelser rapporteras.

Bidra till att stärka medborgarnas delaktighet. Vi vill göra din oro hörd samtidigt som vi förblir oberoende.

Donera nu