Pro

Kādi ir argumenti par labu petīcijai?

Jugendamt willkür

Das Kindeswohl ist gefährdet. Die Frauenbiester und lieblosen emotionslosen Monster der Jugendämter gehören in den Knast. Meiner Freundin, (absolut solide und liebevoll) wurde einfach mir nichts dir nichts das Kind geklaut, weil eine Nachbarin meine Freundin nicht leiden konnte, bestellte sie kurzer hand den Kinderhandelverein mit einer verlogenen Aussage. Das Kind würde nichts zu essen bekommen und misshandelt. Halllooo wo lebt ihr??? Bitte aufwachen Leute.

Avots:

3.9

pretargumenti
Atbildēt ar pretargumentu

Publicējot savu ziņu, es piekrītu openPetition lietošanas noteikumiem un konfidencialitātes politikai . Tiks ziņots par apvainojumiem, apmelošanu un nepatiesiem faktiem.

Palīdziet stiprināt pilsoņu līdzdalību. Mēs vēlamies padarīt jūsu bažas dzirdamas un palikt neatkarīgiem.

Veiciniet tūlīt