Contra

Mis räägib selle petitsiooni vastu?

Miteinander, nicht gegeneinander

Ich habe die zitierte allgemeine Petition unterzeichnet, obwohl ich Gymnasial-Lehrerin bin. Ich finde es nicht gut, wenn wir als Lehrerinnen und Lehrer einander die knappen Mittel noch neiden und würde gern gemeinsam arbeiten statt gegeneinander.

allikas : <a href="https://www.openpetition.de/petition/online/keine-streichungen-und-kuerzungen-an-baden-wuerttembergischen-schulen" rel="nofollow">www.openpetition.de/petition/online/keine-streichungen-und-kuerzungen-an-baden-wuerttembergischen-schulen</a>

2.7

0 vastuargumendid
vasturääkivus

Postituse avaldamisega nõustun openPetition kasutustingimuste ja privaatsuseeskirjadega . Teadvustatakse solvanguid, laimu ja ebaõigeid faktiväiteid.

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd