Region: Germany
Image of the petition Ich fordere eine sofortige Wiederaufnahme des Untersuchungsausschusses zu den Vorfällen am 30.09. in

Ich fordere eine sofortige Wiederaufnahme des Untersuchungsausschusses zu den Vorfällen am 30.09. in

Petitioner not public
Petition is directed to
Landtag von Baden- Württemberg
4,066 supporters

Petition recipient did not respond.

4,066 supporters

Petition recipient did not respond.

  1. Launched 2012
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

12/27/2012, 09:58

Ich bedanke mich für Ihre Unterstützung. Die Petition wird so schnell als möglich eingereicht werden.
Mit freundlichen Grüßen
Nadine Hamaleser


Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now