Region: Germany
Foreign affairs

Stoppt das Töten in Gaza!

Petitioner not public
Petition is directed to
Bundesaußenminister Heiko Maas
1,563 supporters

Petitioner did not submit the petition.

1,563 supporters

Petitioner did not submit the petition.

  1. Launched 2018
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

05/20/2018, 08:36

Von einigen Menschen wurde ich darauf hingewiesen, dass der Begriff 'Massaker' womöglich juristisch betrachtet nicht korrekt sei. Worauf sich wohl alle einigen können - und darauf kommt es mir an - ist, dass das Töten in Gaza (und natürlich auch anderswo!) ein Ende haben muss.


Neuer Titel: Stoppt das Massaker Töten in Gaza!



Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now