Region: Rüsselsheim
Habitation

Rettet die Moritz von Schwind Str.16 vor dem Abriss!!!

Petitioner not public
Petition is directed to
Patrick Burggraf
10 supporters

Petitioner did not submit the petition.

10 supporters

Petitioner did not submit the petition.

  1. Launched 2014
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

Wir wollen den Abriss stoppen weil er in unseren Augen Schwachsinn ist.Die Gebäude hätten damals wirtschaftlich saniert werden können.Es wurden sogar Häuser aus dem 50er Jahren modernisiert.Also finden wir das diese Häuser auch eine Chance verdient hätten!

Reason

Durch die Online-Petition wollen wir verhindern das bezahlbarer Wohnraum und Natur nicht vernichtet werden.

Thank you for your support

Link to the petition

Image with QR code

Tear-off slip with QR code

download (PDF)

Not yet a PRO argument.

No CONTRA argument yet.

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now