Region: Bielefeld
Image of the petition Rettet Galeria in Bielefeld
Economy

Rettet Galeria in Bielefeld

Petition is directed to
Oberbürgermeister Pit Clausen
28 13 in Bielefeld
1% from 2,500 for quorum
  1. Launched 13/03/2023
  2. Time remaining 9 days
  3. Submission
  4. Dialog with recipient
  5. Decision

I agree that my data will be stored . You decide who can see your support. I can revoke this consent at any time .

Galeria in Bielefeld muss bleiben. Da hängen soviele Arbeitsplätze dran.

Reason

Wenn ich das schon lese, keine Zukunft mehr für Kaufhäuser. Was bleibt denn noch in den Innenstädten, nicht mehr viel. Und es wird wieder mehr Arbeitslose geben, ich gehöre dann dazu. Braucht mir keiner zu kommen, man findet ja überall was, das ist so nicht wahr. Ich bin jedenfalls sehr traurig. Ich arbeite gerne dort, tolle Kollegen und ein sympathischer Chef, nette Kunden, das wird mir fehlen. Ich hoffe noch auf ein Wunder.

Thank you for your support, Sandra Strathmann from Bielefeld
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Not yet a PRO argument.

No CONTRA argument yet.

Why people sign

on 01 Apr 2023

KARSTADT muss bleiben!
Hier ist nichts mehr für ältere Leute
Loom furchtbar
Altstadt zu teuer nicht schön

on 15 Mar 2023

Ich unterstütze den Standort Bielefeld, ohne den die Innenstadt noch viel uninteressanter und wertloser wird.

Tools for the spreading of the petition.

You have your own website, a blog or an entire web portal? Become an advocate and multiplier for this petition. We have the banners, widgets and API (interface) to integrate on your pages.

Signing widget for your own website

API (interface)

/petition/online/rettet-galeria-in-bielefeld/votes
Description
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET
Return format
JSON

More on the topic Economy

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now