unfortunally the stoneware market will no more happen. The obligations and charges will be to difficult. With this petition I will attain that for example on the area of the firm Villeroy & Boch the annual market of stone ware at Mettlach will be revived. Alsop another area around the brewery will be fine.

Begründung

since about 30 years the stone ware market enjoy great popularity with visitors from all over the world Brelgium, France, Switzerland and Unite States of Amerika, who likes espacially the stoneware pitchers. The golbal player Villeroy & Boch Mettlach shoud be enough interessted that such a historical important market can be resurrected at Mettlach. Thank you for your support

Vielen Dank für Ihre Unterstützung, Brigitte Engels aus Saarbrücken
Frage an den Initiator

Diese Petition wurde bereits in folgende Sprachen übersetzt

Neue Sprachversion

Contra

Werkzeuge für die Verbreitung der Petition.

Unterschreiben-Widget für die eigene Webseite

API (Schnittstelle)

/petition/online/save-the-stoneware-market-at-mettlach-saar/votes
Anzahl der Unterschriften auf openPetition und gegebenenfalls externen Seiten.
HTTP-Methode
GET