Region: Deutschland
Billede af andragendet Thomas M. Barth, als ungelernter Darsteller muss in das nächste Dschungelcamp 2015 !
Medier

Thomas M. Barth, als ungelernter Darsteller muss in das nächste Dschungelcamp 2015 !

Petitioner ikke offentlig
Petitionen behandles
RTL Deutscher Fernsehsender
16 Støttende

Petitionen blev trukket tilbage af indehaveren af petitionen

16 Støttende

Petitionen blev trukket tilbage af indehaveren af petitionen

  1. Startede 2014
  2. Samlingen er afsluttet
  3. Indsendt
  4. Dialog
  5. Mislykket

Immer wieder Z-Promis im Dschungelcamp ! Es sollte mal ein "Fast-nie-im-Fernseh-gesehener-Darsteller mitwirken.

Begrundelse

Ich als Kleindarsteller aus einigen Formaten, würde gerne mal den Heulsussen einheitzen! Als glatzköpfiger, lebenserfahrener und unerschrockener Bayer würde da sicher Spaß rein bringen!

Tak for din støtte

Link til petitionen

Billede med QR-kode

Afrivningsseddel med QR-kode

download (PDF)

Nyheder

Intet PRO-argument endnu.

Dschungelcamp ganz abschaffen.Die Gesellschaft ist schon verkommen genug.

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu