Περιοχή: Alarm für Cobra Fans
Εικόνα της αναφοράς Tom Beck soll bei Cobra 11 bleiben!!!
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Tom Beck soll bei Cobra 11 bleiben!!!

Ο αναφέρων δεν είναι δημόσιος
Η αναφορά απευθύνεται σε
Tom Beck
13 Υποστηρικτικό

Ο εκκινητής του αιτήματος δεν υπέβαλε αίτηση.

13 Υποστηρικτικό

Ο εκκινητής του αιτήματος δεν υπέβαλε αίτηση.

  1. Ξεκίνησε 2013
  2. Η συλλογή ολοκληρώθηκε
  3. Υποβληθέντα
  4. Διάλογος
  5. Απέτυχε

Wir wollen das Tom Beck aka. Ben Jäger bei Alarm für Cobra bleibt!!!

Αιτιολόγηση

Er ist der Coolste und der perfekte Schauspieler für diese Rolle!

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας

Σύνδεσμος προς την αναφορά

Εικόνα με κωδικό QR

Δελτίο αποκοπής με κωδικό QR

κατεβάσετε (PDF)

Συζήτηση

MUSS BLEIBÄÄÄÄN!!!

Tom Beck ist ein freier Mensch und diese Petiton irgendwie schwachsinnig! Erstens hat Tom ohnehin schon im Sommer aufgehört zu drehen und die neuen Folgen mit Vinzenz Kiefer wurden zum Teil bereits gedreht. Gebt ihm doch wenigstens eine Chance! Zweitens ist Ben Jäger nicht gestorben und Tom Beck hat selbst auf Facebook geschrieben, dass somit immernich die Möglichkeit eines Comebacks besteht. Drittens möchte Tom Beck sich jetzt eben erst einmal auf seine Musik konzentrieren und da habt ihr euch nicht einzumischen! Viertens solltet ihr Tom wenn ihr ihn wirklich mögt unterstützen!

Περισσότερα για αυτό το θέμα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Βοήθεια για την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών. Θέλουμε, να ακούσουμε τα αιτήματα σας παραμένοντας ανεξάρτητοι.

Προωθήστε τώρα