Verbot von BÜNDNIS 90/DIE GRÜNEN!

The petition was blocked due to violation of our terms of use.
Petitions that violate the Terms of Use of openPetition will be terminated and are no longer publicly available.

Reason for blocking

Offensive, degrading and discriminatory petitions will be terminated and blocked. This includes but is not limited to insulting, degrading and discriminating against individuals or groups of individuals who are grouped or self-assigned according to one or more of the following criteria: Gender, religious affiliation, faith, origin, culture, appearance, disability, marital status, sexual orientation or language.

Betreffend: "Neigungen von einzelnen Personen werden toleriert um sich auf widerlichste Weise in Büchern darüber auszulassen (Daniel Cohn-Bendit) und dies wollen sie bis heute legalisieren (Volker Beck). Eine Propagierung der Homosexualität bis in den Erziehungs- und Bildungsbereich wird betrieben, was zu einem massiven Eingriff in die kindliche Entwicklung führt."