rahvaesindaja Fred Kutscher

Stadtrat sees Neuwied

    Arvamus petitsiooni kohta Gegen die Erhöhung der Grundsteuer um 45%

    Ich tu´s, viimati redigeeritud: 8.7.2021

      Olen nõus / valdavalt nõus .
    ✓   Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

    Als Stadtrat der Neuwieder Bürgerliste habe ich gegen die Erhöhung der Grundsteuer B gestimmt. Einen derartigen Sprung auf 610 % halte ich für nicht vertretbar. Eine moderate Erhöhung in mehreren Schritten, wäre angebrachter gewesen. Zudem stand zum Zeitpunkt der Abstimmung noch das Urteil zum kommunalen Finanzausgleich aus.


Fred Kutscher
partei : Ich tu´s
fraktsioon: Ich tu´s
Järgmised valimised: 2024
roll: Ratsmitglied

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd