Представител Manuela Hartung

Kreistag в / след Burgenlandkreis - Елиминиран

Изявление по петицията Abfuhrrhythmus der Gelben Tonne wieder ändern

SPD последно редактирано на 02.02.2015 г.

Съгласен съм/до голяма степен съм съгласен.

Als Bürgerin habe ich bereits namentlich die Petition unterzeichnet. Ich unterstütze diese Petition, wurde sie doch auch vom Vorsitzenden meiner Kreistagsfraktion der SPD, Rüdiger Erben, initiiert. Auf meinem privaten Facebook account habe ich dafür geworben, dass diese Petition von sehr vielen Menschen im Burgenlandkreis unterzeichnet werden sollte.

Manuela Hartung - Елиминиран
страна : SPD
Нови избори: 2024
Докладвайте грешки в данните

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега