valitud ametnikud Uwe Schmitt

Stadtrat sees Bingen am Rhein - kõrvaldatud

Arvamus petitsiooni kohta Rettet die Geburtshilfe in Bingen am Rhein

CDU, viimati muudetud 31.07.2017

Olen nõus / valdavalt nõus .
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

ich unterstütze den Wunsch zum Erhalt der Geburtshilfe, weil ich denke, dass dies ein wichtiger Bestandteil der Gesundheitsversorgung in Bingen bleiben muss. Ich sehe allerdings auf der Gegenseite auch die Schwierigkeiten, die bei der Besetzung der erforderlichen Arztstellen bestehen - und ohne die erforderlichen Ärzte wird das Vorhaben schwierig umsetzbar. Finanzielle Aspekte dürfen bei der Lösung des Problems keine Rolle spielen.

Uwe Schmitt - kõrvaldatud
partei : CDU
fraktsioon: CDU
Järgmised valimised: 2024
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd