valitud ametnikud Wolfgang von Stramberg

Stadtrat sees Bingen am Rhein - kõrvaldatud

Arvamus petitsiooni kohta Rettet die Geburtshilfe in Bingen am Rhein

FWG, viimati muudetud 27.07.2017

Olen nõus / valdavalt nõus .
Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

Ich habe die Petition als Bürger bei Erhalt unterschrieben und unterstütze die Forderungen, auch der geänderten Version, weitgehend.
Ich bin in GBingen geboren, meine Kinder wurden in Bingen geboren und auch meine Enkel sollten die Chance haben, Bingen als Geburtsort nennen zu können, auch ohne Hausgeburt.
Es ist aber mehr ein Problem unseres verkorksten Gesundheitssystems als den ein rein Kommunales.

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd