Trafikk

Anpassung der Spesensätze für Deutschland und Verbot der weiteren Kabotagelockerung

Kampanjer er ikke offentlig
Kampanje tas opp
Deutscher Bundestag Petitionsausschuss
279 Støttende 276 inn Deutschland

Mottaker av kampanjen svarte ikke.

279 Støttende 276 inn Deutschland

Mottaker av kampanjen svarte ikke.

  1. Startet 2017
  2. Innsamling ferdig
  3. Sendt inn 07.11.2018
  4. Dialog
  5. Mislyktes

Pro

Hvorfor er kampanjen verdt å støtte?

Skriv argument

Ved å publisere innlegget mitt godtar jeg vilkårene for bruk og personvernregler for openPetition . Fornærmelser, baktalelse og usanne anklageser bringes til varsel.

"Pro" nicht unbedingt, aber...

Wichtig wäre in diesem Zusammenhang auch, die Arbeitgeber / Fuhrunternehmer zur Übernahme von Parkgebühren auf Autohöfen und ähnlichen Einrichtungen zu verpflichten. Ein weiterer Anreiz hierzu wäre die Einführung einer zusätzlichen zeitabhängigen Autobahnmaut von bspw. 2 €/h, so daß auch das Abstellen eines Lkw auf einem Autobahnparkplatz Kosten verursacht, welche die Wettbewerbssituation zugunsten der Autohöfe verändert. Insgesamt ist der Straßengüterverkehr immer noch viel zu billig.

kilde:

0.0

0 motargumenter
Motsi

Ved å publisere innlegget mitt godtar jeg vilkårene for bruk og personvernregler for openPetition . Fornærmelser, baktalelse og usanne anklageser bringes til varsel.

Contra

Hva taler mot denne kampanjen?

Skriv argument

Ved å publisere innlegget mitt godtar jeg vilkårene for bruk og personvernregler for openPetition . Fornærmelser, baktalelse og usanne anklageser bringes til varsel.

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå