Region: Berlin
Education

Volle Berliner Kitas trotz Notbetreuung

Petitioner not public
Petition is directed to
Senatsverwaltung für Bildung, Jugend und Familie und den Regierenden Bürgermeister von Berlin
25 Supporters 15 in Berlin
The petition was withdrawn by the petitioner
  1. Launched April 2021
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

Pro

What are arguments in favour of the petition?

write argument

By publishing my post, I accept the terms of use and privacy policy from openPetition. Insults, defamations and untrue statements of fact are reported.

Contra

What are arguments against the petition?

write argument

By publishing my post, I accept the terms of use and privacy policy from openPetition. Insults, defamations and untrue statements of fact are reported.

Elternbeschwerde

Was für eine Farce! Das leitet die Kitaleitung weiter? Ich bin entsetzt. Bei allem Verständnis für die Aufgabe der Kita, sind viele Arbeiten im Homeoffice nicht zu erledigen, wenn das Kind da ist. Freiberufler verlieren ihr Klientel, wenn Abgabetermine nicht eingehalten werden. Wo bleibt das Verständnis für uns Eltern? Wir schaukeln doch im Home-Office nicht die Eier. Kitapersonal zuerst impfen, dafür wäre ich schon im Dezember mit Euch (+Abstand+Maske) auf die Straße gegangen. Harten Lockdown hätte ich auch unterstützt. Nun nach uns Eltern treten (Petitionstext!)? Organisiert Euch in der GEW.

4.0

0 Counterarguments
Reply with contra argument

By publishing my post, I accept the terms of use and privacy policy from openPetition. Insults, defamations and untrue statements of fact are reported.

More on the topic Education

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now