Terület: Karlstadt
Eredmény
Sport

Bau von Fitness / Street Workout Park für Karlstadt

A petíció benyújtója nem nyilvános
A petíció címzettje
Bürgermeister Michael Hombach
77 Támogató 51 -ban,-ben Karlstadt

A petíció hozzájárult a sikerhez

77 Támogató 51 -ban,-ben Karlstadt

A petíció hozzájárult a sikerhez

  1. Indított 2021
  2. A gyűjtés befejeződött
  3. Benyújtott
  4. Párbeszéd
  5. Eredmény

A petíció sikeres volt!

2021. 12. 19. 0:13

Hallo liebe Unterstützende, wir haben es dann eure Hilfe geschafft! Seva, Jannick und ich waren beim Bürgermeister und hatten die Idee präsentiert, dort haben wir auch mögliche Standorte präsentiert. Dem Bürgermeister gefiel unsere Idee sehr und hat sich für den Standort in Laudenbach neben den Spielplatz und Biergarten. Danke allen für die Unterstützung und wir freuen uns wirklich sehr, dass das geklappt hat!

Mit freundlichen Grüßen
Manoel Panev


2021. 12. 19. 0:11

Hallo liebe Unterstützende, wir haben es dann eure Hilfe geschafft! Seva, Jannick und ich waren beim Bürgermeister und hatten die Idee präsentiert. Dort haben wir auch mögliche Standorte präsentiert. Dem Bürgermeister gefiel unsere Idee sehr und hat sich für den Standort in Laudenbach neben den Spielplatz und Biergarten. Danke allen für die Unterstützung und wir freuen uns wirklich sehr, dass das geklappt hat.

Mit freundlichen Grüßen
Manoel Panev


2021. 12. 19. 0:10

Hallo liebe Unterstützende, wir haben es dann eure Hilfe geschafft! Seva, Jannick und ich waren beim Bürgermeister und hatten die Idee präsentiert. Dort haben wir auch mögliche Standorte präsentiert. Dem Bürgermeister gefiel unsere Idee sehr und hat sich für den Standort in Laudenbach neben den Spielplatz und Biergarten. Danke allen für die Unterstützung und wir freuen uns wirklich sehr, dass das geklappt hat.

Mit freundlichen Grüßen
Manoel Panev


Többet erről a témáról Sport

3 703 Aláírások
14 nap fennmaradó
1 303 Aláírások
86 nap fennmaradó

Segítsen a polgári részvétel erősítésében. Szeretnénk, hogy petíciója figyelmet kapjon és független maradjon.

Adományozzon most