Success
Education

Das aus 28 Kindern zwei kleinere Klassen gebildet werden in der 1.Klasse

Petitioner not public
Petition is directed to
Bürgermeister Alfons Beilhack
209 supporters 89 in Hohenpolding

Petition has contributed to the success

209 supporters 89 in Hohenpolding

Petition has contributed to the success

  1. Launched 2021
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Success

The petition was successful!

09/04/2021, 14:25

Ich bedanke mich recht herzlich bei allen unterzeichner von meiner Petition von unseren Erstklässler Hohenpolding/Schröding, die ich gestartet habe, da wir endlich Erfolg erzielen konnten. Das Ergebnis ist das zwei kleinere Klassen jetzt Gottseidank starten können.🤗


Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now