Region: Essen
Image of the petition OGS Beiträge ohne Leistung?
Education

OGS Beiträge ohne Leistung?

Petitioner not public
Petition is directed to
Oberbürgermeister Thomas Kufen
138 supporters 127 in Essen

The petition was withdrawn by the petitioner

138 supporters 127 in Essen

The petition was withdrawn by the petitioner

  1. Launched 2021
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

05/01/2021, 22:34

Liebe Unterstützende,

da die Stadt Essen laut übereinstimmenden Berichten der Presse und der Stadt die OGS-Beiträge nun doch zurück erstattet, werde ich die Petition zurückziehen. Das Ziel ist dennoch erreicht.

Ich bedanke mich bei Euch für Eure Unterstützung und freue mich auf die nächste Petition.


Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now