Health

Petition zur Verbesserung des zahnärztlichen Notdienstes

Petitioner not public
Petition is directed to
Petitionsauschuß des Landtags
914 supporters 773 in North Rhine-Westphalia

Petition recipient did not respond.

914 supporters 773 in North Rhine-Westphalia

Petition recipient did not respond.

  1. Launched 2016
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

08/11/2016, 22:15

Liebe Unterstützer der
Petition zur Verbesserung des zahnärztlichen Notdienstes,

angesichts der Dringlichkeit des Anliegens habe ich bereits am 20.07.2016 die Petition auch beim diesbzgl. Online-Portal des Landtags NRW eingetragen.

Unter dem Datum 25.07.2016 hat diese Petition nun ein Geschäftszeichen beim Petitionsauschuss des Landtags NRW erhalten:
I.3/16-P-2016-15665-00

Nochmals vielen Dank für Ihre Unterstützung,
Dr. Esther Lingen
www.zahnschmerzen.tk


More on the topic Health

42,602 signatures
8 days remaining

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now