Region: Garlstorf
Traffic & transportation

Park-Verbot in Garlstorf

Petition is directed to
Bürgermeister Horst-Günter Jagau
15 Supporters 0 in Garlstorf
0% from 70 for quorum
  1. Launched 10/06/2020
  2. Time remaining 3 weeks
  3. Submission
  4. Dialog with recipient
  5. Decision
I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

In Garlstorf ist die Straße in Richtung Toppenstedt immer so voll gestellt mit Fahrzeugen, dass man kaum noch durch kommt. Immer wieder kommt es dort fast zu Unfällen. Es gab auch schon welche. Wir fordern, dass dort ein Parkverbot entsteht, um die Verkehrslage zu entschärfen!

Reason

Um die Gefahrenstelle zu beseitigen

Thank you for your support, M. Rößger from Toppenstedt
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Not yet a PRO argument.

Immer wieder dasselbe:ICH will überall parken dürfen,ICH will ohne Tempolimits zügig von A nach B. Aber vor MEINER Türe:Anwohnerzone mit Spielstrasse und Durchfahrts-- und Parkverbot für Nicht-Anlieger(weil ICH möchte natürlich weiter dort parken dürfen.)

Why people sign

  • Mirko Caspary Wuppertal

    on 10 Jun 2020

    ja und das sofort.

  • on 10 Jun 2020

    Ich stimme voll und ganz zu Das von garlsdof nach toppenstedt in der kleinen straße ein parkverbot erhoben wird. Die unfallgefahr ist sehr hoch. Manche autos parken direckt hinter der kurve, was die verkehrssituation auch sehr gefährtet.

  • Sönke knöfel Toppenstedt

    on 10 Jun 2020

    Die Autos nerven mich dort einfach das man immer so lange warten muss bis man vorbei kommt

  • on 10 Jun 2020

    Weil ich dort schon fast 6 Unfälle hatte. Da die Fahrer langsam die gedult verlieren.

  • Heidi Rößger Salzhausen

    on 10 Jun 2020

    Sehe das auch so! Ist eine große Gefahrenstelle.

Tools for the spreading of the petition.

You have your own website, a blog or an entire web portal? Become an advocate and multiplier for this petition. We have the banners, widgets and API (interface) to integrate on your pages.

Signing widget for your own website

API (interface)

/petition/online/park-verbot-in-garlstorf/votes
Description
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET
Return format
JSON

More on the topic Traffic & transportation

Help us to strengthen citizen participation. We want your petition to get attention and stay independent.

Donate now