Region: Bielefeld
Image of the petition Rettet Galeria in Bielefeld
Economy

Rettet Galeria in Bielefeld

Petition is directed to
Oberbürgermeister Pit Clausen
30 supporters 13 in Bielefeld

Collection finished

30 supporters 13 in Bielefeld

Collection finished

  1. Launched March 2023
  2. Collection finished
  3. Prepare submission
  4. Dialog with recipient
  5. Decision

Galeria in Bielefeld muss bleiben. Da hängen soviele Arbeitsplätze dran.

Reason

Wenn ich das schon lese, keine Zukunft mehr für Kaufhäuser. Was bleibt denn noch in den Innenstädten, nicht mehr viel. Und es wird wieder mehr Arbeitslose geben, ich gehöre dann dazu. Braucht mir keiner zu kommen, man findet ja überall was, das ist so nicht wahr. Ich bin jedenfalls sehr traurig. Ich arbeite gerne dort, tolle Kollegen und ein sympathischer Chef, nette Kunden, das wird mir fehlen. Ich hoffe noch auf ein Wunder.

Thank you for your support, Sandra Strathmann from Bielefeld
Question to the initiator

Link to the petition

Image with QR code

Tear-off slip with QR code

download (PDF)

Not yet a PRO argument.

No CONTRA argument yet.

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now