Region: Germany
Welfare

Save Syrian Families - Rettet Syrische Familien

Petitioner not public
Petition is directed to
Bundesminister des Auswärtigen - Herrn Frank-Walter Steinmeier -
30 supporters 30 in Germany

The petition was withdrawn by the petitioner

30 supporters 30 in Germany

The petition was withdrawn by the petitioner

  1. Launched 2016
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

Suchen für Rettet Syrische Familien Petition Bitte.

Reason

Suchen für Rettet Syrische Familien Petition Bitte.

Thank you for your support

Link to the petition

Image with QR code

Tear-off slip with QR code

download (PDF)

News

Ich bin unbedingt für die Familienzusammenführung, allein die Richtung steht noch zur Diskussion. Wir müssen alles dafür tun, dass der Krieg so schnell wie irgend möglich beendet wird, damit die jungen Männer, die im Gegensatz zu ihren Frauen und Kindern vor Angst geflohen sind, wieder in den Kreis ihrer Lieben zurückkehren können. Ich bin mir sicher, dass sie schon sehnlichst darauf warten!

No CONTRA argument yet.

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now