Pro

Hvorfor er petitionen værd at støtte?

Kommerzielle Navigation

Als Elektroniker in der Flugzeugwartung sehe ich der "neuen PLC-Norm" mit Sorge entgegen.Auch heute wird die Kommunikation bei Transatlantikflügen noch neben SATCOM über die Kurzwelle abgewickelt.In Europa wird es z.B. über Stockholmradio(Aviolinx) abgewickelt.(z.B bei Übergabepunkte Europa-Atlantik) Die Navigation ist in Flugzeugen generell (neben der Trägheitsnavigation ) grösstenteils über Funkfeuer VOR/DME, ADF, ILS gestützt. Die Frequenzen müssen sauber bleiben !

Kilde:

4.5

0 modargumenter
Svar imod

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu