Regione: Konstanz am Bodensee
Sėkmė
Eismas ir transportavimas

Neuprogrammierung der Ampelanlage am Zähringerplatz in Konstanz

Pareiškėjas nėra viešas
Peticija adresuota
Oberbürgermeister Uli Burchardt
272 Palaikantis

Peticija prisidėjo prie sėkmės

272 Palaikantis

Peticija prisidėjo prie sėkmės

  1. Pradėta 2013
  2. Rinkimas baigtas
  3. Pateikta
  4. Dialogas
  5. Sėkmė

Peticija buvo sėkminga!

2014-11-26 11:31

Liebe Unterzeichner der Petition,

lange hat es gedauert, aber nun wird die Ampelanlage am Zähringerplatz tatsächlich umgestellt! Ich möchte mich bei allen bedanken, die unterzeichnet haben und freue mich sehr, dass der Zähringerplatz jetzt etwas sicherer für Fußgänger geworden ist. Anbei noch der Link zum Artikel vom "Südkurier".

www.suedkurier.de/region/kreis-konstanz/konstanz/Zaehringerplatz-ohne-Ampeln-Chaos-haelt-sich-in-Grenzen;art372448,7437320

Vielen Dank für Ihre/Eure Unterstützung,

Annette und William Flowe



Padėkite stiprinti piliečių dalyvavimą. Norime, kad jūsų susirūpinimas būtų išgirstas išlikdami nepriklausomi.

Reklamuoti dabar