Success
Security

Polizeiwache für Wermelskirchen

Petitioner not public
Petition is directed to
Landrat Stephan Santelmann
5,426 supporters 5,054 in Rhein-Berg District

Petition has contributed to the success

5,426 supporters 5,054 in Rhein-Berg District

Petition has contributed to the success

  1. Launched 2018
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Success

The petition was successful!

05/12/2020, 01:59

View document

Liebe Wermelskirchener,

vielen Dank für den gemeinsamen Weg bis hierhin. Wir haben die wichtigsten Petitions-Forderungen in unser Wahlprogramm einfließen lassen (im Anhang).

Am Ende noch einmal das Schlusswort zur Petition von Hauptkommissar Piekenbrock.

Ich verabschiede mich von Ihnen mit dieser letzten Rundmail zur Petition. Bei Fragen oder Anregungen antworte ich natürlich gerne.

Viel Gesundheit für Sie in dieser schwierigen Zeit.

Ihr,
Andreas Müßener


Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now