Imagine your child was violently taken from you and detained in cage-like camps. Day and night it's screaming for you, it's suffering eternal torments of hell which will traumatise it for the rest of its life.

We urge the American embassy in Berlin and German government to make clear that current human rights violations in the US are not tolerable and won't be accepted without resistance.

In the US, immigrated families from Mexico are separated at the border - even babies and infants are taken from their parents and get locked up. Since the beginning of May, US authorities have separated 2.340 children from their parents.

President Trump now wants to approve a stop of the separation of families. However, children still get detained - but with their parents.

Begründung

Every signature counts! Please share this petition with friends and family to stop this progressive loss of humanity and to state that we won't accept this without resistance.

Vielen Dank für Ihre Unterstützung, Vera Apel-Jösch aus Quirnbach
Frage an den Initiator

Diese Petition wurde bereits in folgende Sprachen übersetzt

Neue Sprachversion

Contra

Warum Menschen unterscheiben

• Melanie Woll Heilbronn

am 24.06.2018

Diese Petition ist mir wichtig, da Kinder niemals missbraucht werden dürfen! Weder körperlich noch seelisch noch geistig! Wie kann man Menschen so etwas antun? Wir leben in der Neuzeit und man kann andere humane Wege finden durch Kooperationen, dass es in den Ländern so wird, dass keiner mehr fliehen muss. Wenn die Menschheit international zusammen arbeitet und unseren Fortschritt zum Guten einsetzt und endlich die Humanität gelebt würde, bräuchte es gar nicht erst zu Flüchtigen kommen. Da muss man sich als Regierende fragen, mit Herz und Verstand, was man tun kann. Wer Menschen liebt wird sowas nicht tun.

Werkzeuge für die Verbreitung der Petition.

Unterschreiben-Widget für die eigene Webseite

API (Schnittstelle)

/petition/online/freedom-for-imprisoned-mexican-children/votes
Anzahl der Unterschriften auf openPetition und gegebenenfalls externen Seiten.
HTTP-Methode
GET