Регион: Германия
Спорт

Kevin Grosskreutz. JA zum Trainieren und Fithalten in Dortmund beim BvB

Вносителят на петицията не е публичен
Петицията е адресирана до
Alle
174 Поддържащ

Петицията е оттеглена от вносителя

174 Поддържащ

Петицията е оттеглена от вносителя

  1. Започна 2017
  2. Колекцията приключи
  3. Изпратено
  4. Диалогов прозорец
  5. Провалени

In den nächsten Tagen wird darüber entschieden, ob er sich bei seinen Herzensverein Fit halten darf: Wir sind dafür!

Причина

Als Sohn unseres Vereins, dankbar für die mit ihm erreichten Titel, ist es uns eine Herzensangelegenheit.

Благодарим ви за вашата подкрепа

Линк към петицията

Изображение с QR код

Листче за откъсване с QR код

Изтегли (PDF)

Новини

  • Kevin Großkreutz wechselte zu Darmstadt

  • Borussia Dortmund bietet dem tief gefallenen Weltmeister Kevin Großkreutz an, als Gast mit der zweiten Mannschaft zu trainieren. „Wenn er uns fragt, wird unsere Antwort auf jeden Fall ja lauten. Kevin ist ein verdienter BVB-Spieler und wird immer zur BVB-Familie gehören“, teilte der Verein mit.

  • Borussia Dortmund bietet dem tief gefallenen Weltmeister Kevin Großkreutz an, als Gast mit der zweiten Mannschaft zu trainieren. „Wenn er uns fragt, wird unsere Antwort auf jeden Fall ja lauten. Kevin ist ein verdienter BVB-Spieler und wird immer zur BVB-Familie gehören“, teilte der Verein mit.

Все още няма PRO аргумент.

Все още няма аргумент ПРОТИВ.

Още по темата Спорт

3 651 Подписи
15 дни оставащи
1 296 Подписи
87 дни оставащи

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега