Civil rights

2. Collection finished
  3. Prepare submission
  5. decision

Demanem llibertat a la senyora Rackete, capità de Sea Watch 3, que va portar 40 refugiats a un lloc segur a Itàlia (Lampedusa) ahir a la nit després d’una odissea de dia. Aquests es van salvar de l'ofegament a la Mediterrània oberta i no es van poder portar a la seguretat per sempre, ja que amb Itàlia, un membre de la UE va desafiar obertament els drets humans i va criminalitzar l'entrada al port.

La detenció va ser seguida per l'arrest del capità, l'empresonament de la tripulació restant i la confiscació del vaixell. I tot perquè altres 40 persones s’havien ofegat.

Itàlia, com a membre de la UE, ha de respectar els drets humans, sobretot perquè suficients llocs a Europa han declarat la voluntat d’acceptar els refugiats.

Aquí és important mantenir-se fermament com el govern de la RFA contra ella. Exigim això.

+++ tants partidaris - genials! Seguiu-ho! Això no pot estar sense contradicció! Ets fantàstic! +++

Es tracta simplement d’observar els drets humans i no castigar a les persones que treballen per al rescat del mar.

La casa de la senyora Rackete, Kiel, està preparada per rebre la majoria dels refugiats.

www.ndr.de/nachrichten/schleswig-holstein/Sea-Watch-3-Kiel-will-Fluechtlinge-aufnehmen,seawatch564.html

Thank you for your support
pro

contra