Predstavnik Max Braun

Izjava o peticiji Sauver la maison des douanes de 1756 de sa destruction

KULT

nazadnje napisano 13. 11. 2018
še brez odgovora

Izjava o peticiji Rettet das Durlacher Torwächterhaus! Historisches Baudenkmal steht vor dem Abriss

KULT

nazadnje napisano 13. 11. 2018
še brez odgovora

Izjava o peticiji Für den Erhalt des Botanischen Gartens des KIT Karlsruhe!

KULT

nazadnje napisano 18. 10. 2016
še brez odgovora

Izjava o peticiji Rettet Karlsruher Baudenkmal - Haus des Bauhaus-Architekten Otto Bartning droht Abriss

KULT, nazadnje urejeno 16. 06. 2016

Podlaga za odločitev je odločitev skupine KULT
Se strinjam/večinoma se strinjam.

Podprl bom predlog v parlamentu, če se bo pridružilo dovolj drugih predstavnikov.
Podpiram javno predstavitev v tehničnem odboru.

Ausschließlich wirtschaftliche Gründe sind für den Abriss denkmalgeschützter Gebäude meiner Auffassung nach nicht ausreichend. Gerade im Hinblick auf die Historie des Franz-Rohde-Hauses, und auf seine kulturelle Bedeutung in der Stadt warne ich ausdrücklich davor, das Gebäude abzureißen. Das Haus, das zurecht immer wieder als architektonisches Kleinod bezeichnet wird, passt städtebaulich perfekt an den aktuellen Standort und trägt zur Verschönerung der Weststadt bei. Wir müssen verhindern, dass die Werke renommierter Architekten wie die Otto Bartnings nach und nach abgerissen werden und durch moderne, den heutigen Standards entsprechenden 0815-Bauten ersetzt werden.

Max Braun - Odpravljeno
Politična stranka: Die PARTEI
ulomek: KULT
Nove volitve: 2024
Prijavite napake v podatkih

Pomagajte okrepiti sodelovanje državljanov. Želimo, da bi bili vaši pomisleki slišani in hkrati ostali neodvisni.

Promovirajte zdaj