valitud ametnikud Stefan Stachowiak

Stadtrat sees Bad Wünnenberg

    Arvamus petitsiooni kohta Verkehrsberuhigung im Ortskern von Bad Wünnenberg-Haaren

    SPD, viimati redigeeritud: 10.9.2021

      Olen nõus / valdavalt nõus .
    ✓   Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

    Guten Tag,
    im Namen der SPD Fraktion im Rat der Stadt Bad Wünnenberg antworte ich stellvertretend für alle Fraktionsmitglieder. Die Petition deckt sich in weiten Teilen mit den Inhalten, die wir als SPD Fraktion bereits Anfang 2021 in Anträgen an den Verkehrsausschuss formuliert haben. Diese Anträge wurden mehrheitlich befürwortet und als Auftrag an die Verwaltung weiter gegeben. Gelder für die Erstellung eines Verkehrskonzeptes für Haaren wurden jetzt endlich durch den Bürgermeister für den Haushalt 2022 avisiert. Dorferneuerungskonzept, Änderungen von Umleitungsstrecken der A33 und A44, verkehrsberuhigender Rückbau der Ortsdurchfahrt Haaren usw. sind auf dem Weg. Wir als SPD Fraktion im Rat der Stadt Bad Wünnenberg bleiben am Thema.
    Eine

    Näita rohkem


Stefan Stachowiak
partei : SPD
fraktsioon: SPD
Järgmised valimised: 2020
roll: Ratsmitglied
veebisait : https://www.spd-wuennenberg.de/fraktion
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd