Trafikk

Kreisverkehr auf der B19 an der Kreuzung Ingolstadt/Essfeld

Kampanjer er ikke offentlig
Kampanje tas opp
Straßenbauamt Würzburg
994 Støttende

Mottaker av kampanjen svarte ikke.

994 Støttende

Mottaker av kampanjen svarte ikke.

  1. Startet 2014
  2. Innsamling ferdig
  3. Sendt inn
  4. Dialog
  5. Mislyktes

02.01.2015, 09:24

Hallo, liebe(r) Petitionsunterstützer(in),

daß unsere Unterschriften eingereicht sind, hab ich euch ja schon mitgeteilt oder ihr habt es der Tagespresse entnommen. Nun wart ich drauf, daß die Unfallkommission die Kreuzung bewertet. Ende Januar oder im Februar ist es soweit, dann werd ich im Straßenbauamt nochmal nachhaken. Ich berichte...

LG Susanne Grimm


Mer om emnet Trafikk

43 870 Signaturer
37 dager gjenstående
5 109 Signaturer
47 dager gjenstående

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå