After the devastating fire on May 25th in 2018 in theme park "Europapark" there were big loses to record. Besides the thematic areas "Scandinavia" and "Holland" the dearly loved attraction "Pirates in Batavia" fell victim to the flames. Reconstructing this special ride is a wish of countless visitors, friends and supporters.

Herewith we want to show the owners of "Europapark" our solidarity and sympathy.

Begründung

A lot of people link childhood memories to this attraction. It's not always about constructing rides which are higher, louder and faster. Sometimes an attraction in a theme park needs to be about something you can discover with the entire family. "Pirates in Batavia" were a centre piece of the theme park. It was an attraction of quiteness and discovery with all senses.

We eagerly and warmly ask for your support to rebuild the "Pirates in Batavia"

Sincerly, your Andreas Wagner

Vielen Dank für Ihre Unterstützung, Andreas Wagner aus Pfaffenweiler
Frage an den Initiator

Diese Petition wurde bereits in folgende Sprachen übersetzt

Neue Sprachversion

Contra

Warum Menschen unterscheiben

• Lucette BALLY Eschbach Au Val

vor 2 Tagen

J'y ai emmené mes enfants (en effet, nous venons depuis le tout début du parc) et j'y ai emmené mes petits-enfants jusqu'à l'incendie. es petits-enfants sont fort chagrinés de la destruction de ce manège. Cordialement

• vor 7 Tagen

Liebe diese Attraktion schon seit meiner Jugend . Moechte unbedingt wieder damit fahren. Ich persoenlich lege keinen Wert auf Geschwindigkeit und Hoehe. Die ''Piraten von Batavia " waren daher fuer mich eine Bereicherung!

• am 06.06.2018

We need the attraction back !

• am 06.06.2018

piraten in batavia

• Hodel florence Staffelfelden

am 05.06.2018

Ceci etait lattraction mytique de mon enfance mon fils devait la voir la premiere fois cette année... rendez la nous encore plus belle qu'avant merci beaucoup

Werkzeuge für die Verbreitung der Petition.

Unterschreiben-Widget für die eigene Webseite

API (Schnittstelle)

/petition/online/rebuilding-from-pirates-in-batavia/votes
Anzahl der Unterschriften auf openPetition und gegebenenfalls externen Seiten.
HTTP-Methode
GET