Sosialt

Save Syrian Families - Rettet Syrische Familien

Kampanjer er ikke offentlig
Kampanje tas opp
Bundesminister des Auswärtigen - Herrn Frank-Walter Steinmeier -
30 Støttende 30 inn Deutschland

Kampanjen ble trukket tilbake av ansvarlig

30 Støttende 30 inn Deutschland

Kampanjen ble trukket tilbake av ansvarlig

  1. Startet 2016
  2. Innsamling ferdig
  3. Sendt inn
  4. Dialog
  5. Mislyktes

Suchen für Rettet Syrische Familien Petition Bitte.

Grunnen til

Suchen für Rettet Syrische Familien Petition Bitte.

Takk for støtten

Link til kampanjen

Bilde med QR-kode

Avrivningslapp med QR-kode

nedlasting (PDF)

nyheter

Ich bin unbedingt für die Familienzusammenführung, allein die Richtung steht noch zur Diskussion. Wir müssen alles dafür tun, dass der Krieg so schnell wie irgend möglich beendet wird, damit die jungen Männer, die im Gegensatz zu ihren Frauen und Kindern vor Angst geflohen sind, wieder in den Kreis ihrer Lieben zurückkehren können. Ich bin mir sicher, dass sie schon sehnlichst darauf warten!

Ingen CONS-argument ennå.

Mer om emnet Sosialt

11 815 Signaturer
156 dager gjenstående
2 044 Signaturer
91 dager gjenstående

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå