Регион: Fronhausen
Успех
Строителство

Anlieger der Bergstraße fordern Zuschuss vom Kreis für Grundsanierung

Вносителят на петицията не е публичен
Петицията е адресирана до
Kirsten Fründt - Landrätin für Marburg-Biedenkopf
368 Поддържащ 249 в / след Fronhausen

Петицията допринесе за успеха

368 Поддържащ 249 в / след Fronhausen

Петицията допринесе за успеха

  1. Започна 2016
  2. Колекцията приключи
  3. Изпратено
  4. Диалогов прозорец
  5. Успех

Петицията беше успешна!

14.09.2016 г., 21:45

Hallo,

Ich möchte mich nochmal bei allen bedanken die sich an der Petition für die Bergstraße beteiligt haben. Vielen Dank für eure Unterstützung. Ich habe eine kleine Homepage für die Bergstraße angelegt um alle interessierten immer auf dem neusten Stand halten zu können, außerdem könnt ihr hier auch noch weiter die Petition unterstützen und weitere Informationen bekommen.

www.diebergstrasse.info

Mit freundlichen Grüßen,

Dennis Chris Schimmer
(Bergstraßen-Anliegersprecher)


Още по темата Строителство

4 969 Подписи
245 дни оставащи

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега