Region: Germany
Minority protection

Kiellä ja indeksoi Alice Mertonin mustalaisvastainen kappale "No Roots".

Median sääntelyviranomaiset ja radio/TV/online-lähetystoiminnan harjoittajat
22 Supporters 18 in Germany
0% from 50.000 for quorum
  1. Launched 28/03/2022
  2. Time remaining > 5 weeks

Vaadimme, että kansalaisia ​​vihaava ja romaneihin kohdistuvaa vihapuhetta täynnä oleva sianvastainen kappale "No Roots" kielletään ja/tai lisätään nuorille haitallisen median hakemistoon.

Kehotamme kaikkia musiikkilähetystoiminnan harjoittajia boikotoimaan tätä kappaletta ja olemaan levittämättä vihapuhetta romaneista, jotka kohtaavat romanivastaisia ​​ennakkoluuloja ja rasistista termiä "mustalaiset/mustalaiset".

Olisi mahdotonta kuulla radiosta kappaletta, jossa puhutaan "mustalaisista" saksaksi ja toistetaan ennakkoluuloja. Siksi emme voi sietää tätä myöskään englanniksi. Lopeta romanivastaisuus.

Rikosilmoitus/rikosilmoitus on tehty seuraavasta syystä:

"Melön takia. Vihapuhe ja kaikki soveltuvat rikolliset rikokset.

Rouva Merton ja Mr. Rebscher (Saksan kansalaiset) sävelsivät ja kirjoittivat kappaleen "No Roots" ja ovat siten vastuussa kappaleen sisällöstä, levy-yhtiö on vastuussa jakelusta ja siten myös sisällöstä.

Tämä laulu toistaa ja vahvistaa pahimmalla tavalla yhteiskunnallista antisiganismia eli enemmistöyhteiskunnan vihamielisyyttä romaneja kohtaan.

Gypsit mainitaan kappaleessa neljä kertaa, Gypsies on englanninkielinen käännös sanasta Gypsy, joka ei ole enää sosiaalisesti suvaitseva Saksassa.

Laulussa "mustalaisia" syytetään useista mustalaisvastaisista ennakkoluuloista tai ne yhdistetään niihin.

"No Roots" lauletaan 26 kertaa, mikä tarkoittaa "mustalaisia". Tämä on perinteinen ennakkoluulo "paimentoloivaa mustalaista" kohtaan. Tämän seurauksena enemmistöväestö on ottanut tehtäväkseen ajaa romaneja 1300-luvulta lähtien. Kaikki romanit ovat vakituisia asukkaita, joilla on asuinpaikka. Tämä "No Roots" on rasistinen, syrjivä ja poissulkeva.

Tämän rasistisen laulun lisäelementtinä se ehdottaa 12 kertaa lauseella "..kotini ei ollut koskaan maassa", että "mustalaiset" matkustavat karavaanissa. Täällä Ms Merton ja herra Rebscher vajoavat jälleen ennakkoluuloihin "karavaanissa elävästä nomadista".

Lyhyesti sanottuna tämä laulu on yksittäinen vihapuhe romaneja vastaan, jotka legitimoivat seuraavan tanssitakauksella.

· "Gypsies-Zigeuner" laulaminen on ok, et voi enää sanoa sitä.

· Vähemmistön mystifiointi ja kriminalisointi.

· "paimentoilevan mustalaisen" sikavastaisten ennakkoluulojen levittäminen

"Karavaanissa elämisen" leviäminen sikalaisvastaisen ennakkoluulon levittämisestä

· Levitetään mustanvastaisia ​​ennakkoluuloja "varkaasta mustalaista", joka kaivaa reikiä piilottaakseen asioita. "

Teemme myös valituksen median sääntelyviranomaisille ja pyydämme kaikkia radio- ja musiikkiasemia lopettamaan tämän mustalaisvastaisen kappaleen soittamisen.

Vaadimme kappaleen laittamista hakemistoon!

Lisätietoja: www.RomaEdu.org

/petition/online/kiellae-ja-indeksoi-alice-mertonin-mustalaisvastainen-kappale-no-roots/votes